domingo, 31 de março de 2013

Um Pouco de Música: Louise

Vou deixar para vocês aqui a letra de uma das minhas músicas favoritas, não sei se vocês conhecem essa banda muito talentosa, Clan of Xymox que muitas vezes durante sua carreira foi chamada apenas de Xymox, mas apesar da "troca" de nome durante os anos até o momento está chamando-se de Clan of Xymox (sou fã deles, óbvio). Recomendo para vocês, um dos álbuns do início da carreira deles que é um dos meus favoritos é Medusa, um álbum de riqueza musical impecável.

Louise - Clan of Xymox


Louise, it seemed a long time ago
Louise, I'll always remember that day
I crawled on my knees
Begging you to stay
You made me shiver Louise
You made me quiver

Now I do the strangest things
I think such lonely thoughts
Forgetting all
Just forgetting you
Louise
Anything at all
Not to think of you
Anything at all
Don't deny it is not true
Louise

I feel I am getting weaker
A life blue on gloomy waves
I feel I am diving deeper
Into the darkest caves
There's nothing at all
To find a way

Louise, Louise, Louise
My heart used to beat
Now it only weeps
Louise, Louise, Louise
Uncared the city sleeps
I am twisted in the streets

I am shivering, I am quivering
Into the strangest things
Lonely thoughts and forgetting you Louise
And you promised me, you told me
You told me empty lies, louise, Louise
(My only cord is not to adore
I have to say, it is my only way)
Louise leave me, leave me
No longer interfere, Louise, Louise


Link do video da música pra quem quiser assistir um pouco: http://www.youtube.com/watch?v=rherggQ2qI4

Nenhum comentário:

Postar um comentário